آموزش ساخت وی پی ان سرور سیسکو cisco anyconnect

ساخت وی پی ان سرور سیسکو یک فرآیند پیچیده است که نیازمند دانش فنی و تخصصی می باشد.

در اینجا به طور خلاصه به شما نحوه ساخت یک VPN سرور سیسکو را توضیح خواهیم داد.

خرید وی پی ان | VPN با قیمت عالی
مناسب همه اینترنت ها

آموزش وی پی ان سیسکو

ساخت وی پی ان server سیسکو cisco anyconnect به شما کمک می‌کند تا بتوانید به طور امن و ایمن به شبکه‌ی خود دسترسی پیدا کنید. این آموزش به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ابزارها و فناوری‌های مدرن، به طور امن ارتباط برقرار کنید و از امکانات serverسیسکو cisco anyconnect استفاده کنید. این آموزش مهم است زیرا امنیت اطلاعات در دنیای امروز بسیار حیاتی است و با استفاده از وی پی ان سرور، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما از دسترسی های غیرمجاز محافظت می‌شود.

سرور وی پی ان

ابتدا باید یک سیستم عامل سازگار با سرور سیسکو را بر روی سرور خود نصب کنید. سیستم عامل هایی مانند Cisco IOS, Cisco ASA, Cisco PIX و Cisco AnyConnect معمولاً برای این منظور استفاده می شوند.

پس از نصب سیستم عامل، باید یک نرم افزار سرور وی پی ان را نصب کنید. معمولاً Cisco VPN Concentrator یا Cisco Adaptive Security Appliance (ASA) برای این منظور استفاده می شوند.

سپس باید یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) را تنظیم کنید. برای این کار، باید یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) را تعریف کرده و پروتکل های امنیتی مانند IPSec یا SSL را برای ارتباط با سرور فعال کنید.

در مرحله بعد، باید سرویس های وی پی ان را پیکربندی کنید. برای این کار، باید تنظیمات امنیتی و اعتبار سنجی کاربر را تنظیم کنید. همچنین باید تعیین کنید که کاربران به چه منابعی دسترسی داشته باشند.

در نهایت، باید سرور را آزمایش و تست کنید تا از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار، می توانید از وی پی ان کلاینت های مختلف استفاده کنید و اتصال خود را به سرور تست کنید.

فیلترشکن سیسکو

پس اگر به زبانی ساده مرور کنیم شما لازم است تا ابتدا باید سیستم عامل سازگار با سرور سیسکو را بر روی سرور خود نصب کنید و سپس نرم افزار سرور وی پی ان را نیز نصب کنید.

سپس باید یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) را تنظیم کرده و پروتکل های امنیتی را فعال کنید.

در مرحله بعد، باید سرویس های وی پی ان را پیکربندی کنید و تنظیمات امنیتی و اعتبار سنجی کاربر را تنظیم کنید. در نهایت، باید سرور را آزمایش و تست کنید تا از صحت و عملکرد آن اطمینان حاصل کنید.

برای ساخت یک vpn سرور سیسکو، تجربه و دانش فنی مورد نیاز است و در صورت نیاز به کمک متخصصان حوزه مراجعه کنید.


86 سرور وی پی ان آموزش ساخت وی پی ان سرور سیسکو cisco anyconnect

لازم به ذکر است که ساخت وی پی ان سرور سیسکو یک فرآیند پیچیده و زمانبر است. بنابراین، بهتر است قبل از شروع به ساخت وی پی ان سرور، تحقیقات و مطالعه کافی را انجام دهید و در صورت نیاز به کمک متخصصان حوزه مراجعه کنید.

خرید آنلاین فیلترشکن vpn

27 thoughts on “آموزش ساخت وی پی ان سرور سیسکو cisco anyconnect”

  1. سلام آقای مهندس عزیز، من یک سئوال داشتم، من در ترکیه یک خانه دارم که اینترنت پرسرعت براش گرفتم و میخواستم بپرسم از شما چطور میتونم از طریق سیسکو یک آی پی یا یک کانال درست کنم که بتونم از ایران به این شبکه وصل بشم و اگر بتونید دراین مورد کمکم کنید واقعا متشکر میشم

  2. سلام مهندس جان، ممنون برای این پست، چند تا سوال داشتم.
    با توجه به این که ای پی ها سریع بلاک میشن، ممکنه بگین بهترین راه برای جلوگیری ازین اتفاق چیه و ممکنه بگین که کدوم سرور پولی بهترین هست برای این کانفیگ. ممنونم.

  3. سلام من موقعی که میخوام ocserv رو نصب کنم بر میگرده به صفحه قبلی چیکار کنم؟

  4. سلام

    يه سوال كلى داشتم

    الان مثلا كسى خارج كشور ساكن باشه ميتونه شخصلا خودش سرور بسازه (مثلا تو خونه ) ؟ بعد از همين سرور شخصى براى درست كردن VPN استفاده كنه؟

    ممنون

  5. وقتی پنل نصبه ولی توی محیط کامند هستیم چه دستوری ما رو میبره به منو اصلیش؟

  6. @Hard-Soft سلام خسته نباشید ممنون بابت ویدئو های خوبی که درست میکنید .یک سوال دارم اتون اگر پاسخش رو بدونید ازتون یک دنیا ممنون میشم. بعضی ها رو دیدم که برای سرویس سیسکو ای پی سرور رو پشت کلود فلار میندازند. .این کار باعث میشه هم ای پی امن بشه هم امکان فیلتر شدن یک جورایی به صفر برسه . چطور میشه این کار رو انجام داد ؟

  7. سلام داش این آموزشت به درد کسانی که سرور میخرن، ما آموزش رایگان و بدون پرداخت هزینه میخواییم تو این وضع اقتصادی کشور کی جرات داره فیلتر شکن بخره چه برسه به سرور خریدن،پس یه خواهشی که ازت دارم این که آموزش رایگان وبدون هزینه بذار برامون، تشکر

  8. یک سوال دیگه. چون شخصی که ازش سرور و اکانت وی پی ان خریداری میکنیم تا چه حد میتونه به اطلاعات ما دسترسی داشته باشه؟ چون جایی دیدم که این افراد فروشنده از طریق همین برنامه ای که شما الان باهاش کار کردین می تونن به گوشی ما دسترسی پیدا بکنن. چه سایت هایی رو سرچ کردیم و از چه برنامه هایی استفاده میکنیم و حتی فیشینگ حساب و ………….

  9. دوتا سوال دارم ممنون میشم پاسخ بدید ، اولی اینکه چطور برای یه یوزر ۲ یا ۳ دسترسی ایجاد کنیم و سوال بعدیم اینه چطوری دامین خودمون روی IP سرور ثبت کنید و همچنین برابر اون IP, sub domain تعریف کنیم ؟
    تشکر

  10. داداش لطفا درمورد سیستم امل ها و مشکلات ویدویو بساز خیلی خوب اموزش میدی لطفا هر هفته ویدیو بزار خیلی خوبی لطفا کناره گیری نکن ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  11. سلام وقتتون بخیر من در قسمت کامند پرومپ که یوزر و ip رو میزنم بعد از ssh و اینتر میزنم در خط بعد اصلا نمیاد ک پسورد و وارد کنم و بعد ی مدت هم میزنه کانکشن تایم آوت

  12. سلام چرا وقتی نصب میکنم و وصل میشم با اوپن کانکت یا انی کانکت به سرور اصلا آپلود و دانلود ندارم و اینترنتم کلن انگار قطع میشه … ؟

  13. ممنون از شما ، فقط یک سوال سرور خوب از کجا تهیه کنیم ؟ این روش در تمام اپراتورها کار میکنه؟

  14. Ostad raveshe certificate gereftan ham bara in ravesh va hamintor estefade az domain ro barash gharar bedi mamnun misham, man khodam ke test kardam baade vasl kardane domain be ip va gereftane certificate baraye domain marbute, dige vasl nashod aslan majbor be pak kardan va nasbe mojdadad shodam

  15. داداش نمیشه روش محدودیت حجم برای کاربر گذاشت ،من قصد فروش ندارم ولی همون هشت ،و هفت نفر هم بهتر منصفانه حجم رو تقسیم کنیم

  16. درود
    آیا با این روش آی پی سرور مون لو نمیره مسدود بشه ؟

یدگاه‌ها غیرفعالند.